.

Jag är mycket nöjd...

Publicerad 2008-02-21 08:35:10 i Allmänt,

En bättre och mer uppvaktad födelsedag får man väl vänta 3 år på! (då det blir en nolla på slutet....)

Dagen började med det traditionella "sjunga-frukost-på-sängen-varianten" av sönerna. Det blir ju så varmt om mammahjärtat när lillebror och storebror inskrider med ostmacka och juice på en bricka , sjungandes (storebror körde någon hummande variant) Det är ljuvligt.

Sen fick man komma hem på eftermiddagen till ett dukat bord och bästa väninnan vid spisen lagandes en underbart god middag. Så det blev en rolig middag med tillsammans med bästa vännens familj.

Jag är nöjd , mycket nöjd

sen kan väl den där åldern dock diskuteras..

Kommentarer

Postat av: Lenis

Publicerad 2008-07-30 10:42:37

Kan väl säga att det är en händelse som jag är stolt att jag lyckades genomföra och glad att den uppskattades så.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela