.

Festivalen

Publicerad 2008-02-18 18:32:09 i Allmänt,

Många andra kommenterar ju detta så varför inte slänga in en liten brasklapp.
Sanna är ingen artist som jag "går igång" på i vanliga fall.  Varför vet jag inte- men jag blir aldrig "berörd" när hon sjunger även om hon har en bra röst. Men i lördags hände något!  Hon verkligen förmedlade låten, och man blev ju tokrörd.

Sen var väl inte brödernas låt någon jättehit, men de är ju bara fräna på något vis. Näst efter mina sönder så är dessa mina andra favoritbröder.


Sen vill jag se OLA i finalen. Mest för att jag får moderskänslor eftersom min son är lik honom. Heja söta OLA.


Det är väl det här som händer med oss kvinnor när vi blir äldre, vi får åderbrock och ser sina egna barn i andra halvuxna män och får moderskänslor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela