.

Skadeläget...

Publicerad 2008-12-29 20:49:55 i Allmänt,

Det blev aldrig 6 veckors gips och 10 veckors sjukgymnastik som jag befarade då jag skulle delta på lillebrors familjematch (hockeyavslutning i söndags). Jag hamnade i omklädningsrummet istället för att måla om det, medans matchen pågick. Lillebror var lite besviken på mig, eftersom han så gärna ville att jag skulle delta (eller rättare sagt skämma ut mig).  Men vi skall ta en tur någon dag själva på bostadsområdets isbana (vid mörkrets inbrott om jag får bestämma).
Nåja, tack vare att jag slapp skador av hockeydeltagandet, så kunde jag vara med på den sedvanlig innebandyn på söndagskvällen. Därifrån åkte jag dock med ett ögonbryn som i dag skiftar lite i rött.
Om det var en armbåge eller en ribbstol i vägen minns jag inte riktigt.

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2008-12-30 08:57:46

Det var inte jag....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela