.

Inte så viktigt..

Publicerad 2008-12-13 13:34:42 i Allmänt,

Sonen spelar trummor och är med i olika musiksammanhang på skolan.

Man får vara glad om man får höra något. Beröm får han överallt, men man

själv får knapp vara med och lyssna.

Igår morse informerade sonen lite snabbt att han måste tillbaks till skolan på kvällen.

Varför då säger jag?

Jo.. men alltså jag skall spela (Lucia) ikväll för berörda föräldrar...

ÖH?.. är inte jag berörd, frågar jag.

Nämen alltså , du behöver inte komma. Det är onödigt. Det är typ bara några låtar liksom..
- Men jag vill ju lyssna när du spelar, säger jag.

- Äh, det är ju bara på några låtar, det är inget viktigt


Nänä.... Men tala gärna om när du är med i melodifestivalen i god tid bara är du snäll

Kommentarer

Postat av: Rebecca Sv

Publicerad 2008-12-13 13:38:06

Hoppas du får en underbar dag :)

Postat av: malinm

Publicerad 2008-12-13 13:39:45

Kul att han är så duktig och intresserad av det =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela