.

Dan före dopparedagen....

Publicerad 2008-12-23 19:38:19 i Allmänt,

...skulle bli en soft dag. Endast 2 julklappar kvar att fixa. Problemet var bara att jag råkade prova den klänning jag hade tänkt att ha på mig i gårkväll och upptäcker att den sitter VÄLDIGT tajt... har nog gått ut något kilo sen förra hösten...
Så dagen ägnades åt att handla kläder åt mig helt plötsligt??!?!? Dessutom skall jag och vänner sjunga på midnattsgudstjänsten imorgon på Julafton, och där har 1 låt plötsligt blivit 4 på ett nafs...så öva lite måste man.
MEN!!, nu pustar vi ut. Skinka står i ugnen och det doftar gott i huset nu av både julgran och griljerad skinka. Julkapparna inslagna och sönerna nöjda som fått tjuvöppna en julklapp idag.

Det blir nog jul i år också.

God Jul kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela