.

Bambi på hal is...

Publicerad 2008-12-27 12:57:24 i Allmänt,

Imorgon är det föräldramatch mot sonens hockeylag. Jag stod ofta på skridskor när äldsta sonen var liten (typ 10 år sedan) och var helt OK på det.  Men som sagt var... 10 år har passerat och jag föredrar nu underlag som inte är halt, innebandydojor och innebandyklubba... Men eftersom man är tävlingsmänniska, så vill man ju inte skämma ut sig fullständigt imorgon, så jag bad lillebror följa med mig bort till områdets isbana så jag skulle få testa mina gamla bandyrör inför morgondagen.
Jag sammanfattar de med lillebrors mening han sa i bilen på väg tillbaks hem.
"jahapp!, då har man sett något nytt... "

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela