.

Tack för senast

Publicerad 2008-08-14 20:32:22 i Allmänt,

Det kom ett kort hem idag med posten som hade överskriften TACK FÖR SENAST. I kortet står följande:
"jag skulle vilja tacka er för att jag fick eran hjälp den där lördagsnatten! Helt otroligt att det finns så snälla människor som ni! Tack för teet också och hoppas att jag itne störde allt för mycket. Ha det så bra! MVH XXX"

Det kom ifrån killen vi hjälpte "i nöd" för någon helg sedan som plingade på mitt i natten.
Tackbrevet värmde

Kommentarer

Postat av: MM

Publicerad 2008-08-14 21:15:47

Men vad fint ! Det var väldigt stort av honom att höra av sig tycker jag :)

Postat av: Lena

Publicerad 2008-08-15 09:05:52

Men så underbart.

Man blir imponerad.

Heja ungdomen som kan!!!



//Lenis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela