.

Resa mot okända mål

Publicerad 2008-08-29 17:57:39 i Allmänt,

Imorgon skall sambon och jag sätta oss i bilen vid 7.00 och åka på en mini-semester över natten. Det mest spännande i det hela är att jag inte vet någonting! Varken vart vi skall, hur långt vi skall åka, eller om vad för slags ställe vi kommer till. Sambon säger inte så mycket heller. Det enda jag har fått ur honom är att vi inte behöver ta med oss egna sängkläder (=hotell, vandrarhem) och sedan "blandad klädsel".

Men hallå? Men tanke på att min sambo själv inte bryr sig så mycket om ombyte eller särskilda "väderkläder" så blir jag ju inte hjälpt av den kommentaren. Han får i alla fall inte packa åt mig.

Vill ju inte stå på en fjälltopp i små finskor och frysa eller sitta i en exklusiv hotell-lobby i mina urtvättade mysbrallor med jätteknän...

Jag tar nog med lite av varje som kan vara bra att ha liksom. Så där för säkerhetsskull.

Sen måste jag nog raka benen. Det vore fy skam att åka iväg på en minisemester på tu man hand med håriga ben. Lite kredit måste han ju få för att han har fixat detta...

Hinner vi hit över en helg tro?

Kommentarer

Postat av: Misen

Publicerad 2008-08-29 18:03:28

men, så spännande det låter! Hoppas det blir riktigt skoj!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela