.

Jag skiter i vilket

Publicerad 2008-08-06 11:02:01 i Allmänt,

Jag är trött, jag är seg och jag är nog väldigt lat just nu. Ingenting blir gjort, varken av det som borde göras eller som var planerat att göras på semestern. Men hörrni gott folk, jag skiter i vilket! Jag trivs så bra i min solstol med ett korsord, en bra tidning och en hyperaktiv hundvalp på gården. Den mest utmanande aktiviten blir en tur till områdets närköp. Men jag är nöjd ändå tror jag. Till veckan är det ju ändå dags igen med jobb, rutiner och den sk. vardagen. Skall göra ett kort inhopp på jobbet imorgon (blir intressant och se om jag kommer upp), men det blir en kort dag med inbokad frisörbesök och inte heldag - men för att så där känna på... känna om det känns lika illa som innan semestern...

Nåja, planen är ändå klar i huvudet. Förhandling med chef om att få tillgång till att jobba hemifrån eller gå ner i tid skall drivas hårt när bossen är tillbaks. Någon ordning får det nog allt bli.

Nu kaffe, solstol, tidning och korsord. Inte ens vädret är super idag - men återigen det skiter jag också i.
Vilket som funkar!

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2008-08-06 11:17:31

Du tänker ju helt rätt.

Som Uggla sjunger..jag skiter i allt och det skiter jag i.

Det är att njuta av livet ibland att få leva så några dagar om året.

Kramis Lena

..hann inte prata så mycket igår, men det var så trevligt.

Postat av: MM

Publicerad 2008-08-06 20:31:34

"Jag skiter i allt men det skiter jag i" sa väl Magnus Uggla.



Det är härligt att skita i saker. Helst när man är ledig. Snart är jag ledig en HEL VECKA (wow liksom) Jag ska försöka skita i allt möjligt. Men en massa saker "måste" jag fixa också....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela