.

Facebook

Publicerad 2008-08-03 13:43:44 i Allmänt,

Alltså. Jag har inte riktigt fattat grejen och jag har undvikit detta. Trots att jag bloggar så tycker jag att det är mycket lättare än att synas på facebook. Trots allt så har jag nog lite panik över att inte få vara anonym.. .. har man ett ovanligt efternamn så har man, och då är det inte så lätt att försvinna i mängden. Nu har ändå väninnan L "lurat" mig lite. Eller tja, lurat och lurat.. jag hade tydligen redan sagt OK till både min bror och henne att få bli "addad" som vän.
Nåja, lekte runt lite på facebook och skulle se om jag kände igen någon. Hittade bla min morbror! Han är  63 år, har 4 barn och 5 barnbarn , och ligger uppe på facebook.
Hm... undra om jag skall "adda" honom... vore lite fränt ändå, fast jag egentligen inte vill hålla på med detta... på något sätt.
Ja ja , teknikens under och vedemödor!

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2008-08-04 07:35:27

Klart Du ska adda mannen...

Å int ha ja lurat dig, man behöver ju inte adda hela världen, bara för att man har facebook....

//Väninann L, din vän i etern

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-08-04 14:47:21

Finns en grupp på Facebook som heter "Caroline Wendle till Facebook"... Du kan ju se om du hittar nån skojig typ där =) Själv så är jag ännu inte övertalad.

Postat av: MM

Publicerad 2008-08-04 18:55:42

Mmmm, jag var "medlem" i 20 min o insåg sen hur onödigt det hela var. Så jag raderade mej.

Postat av: MM

Publicerad 2008-08-04 18:56:00

Mmmm, jag var "medlem" i 20 min o insåg sen hur onödigt det hela var. Så jag raderade mej.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela