.

4534 kronor

Publicerad 2008-08-04 15:32:15 i Allmänt,

Det blev ett dyrt besök på stan idag. Parkerade och sprang in till bokhandeln och tillbaks igen. Borta typ 10 minuter. Som tur var satt sonen kvar i bilen. Kom tillbaks och där satt sonen men en lapp i handen. En kvinna hade parkerat brevid och slagit upp dörren på vår nya bil. Åkte till bilbolaget för att "värdera" skadan. 5 milimeters lackskada till en kostnad av 4534 kronor och inlämand bil i en vecka.
Ringde den skyldige som först lite fränt började med att säga "jag vet inte om skadan kanske redan var där sedan tidigare..." men tystande snabbt när jag sa att bilen är endast 1 vecka gammal. Nåja, vi behöver ju inte betala , men ack så onödigt!

Nästa gång parkerar jag på gräsmattan långt ifrån alla andra bilar

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2008-08-05 10:52:39

Men så himla onödigt....tur att du har EU-moppe när bilen ska vara inne så länge på verkstad.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela