.

Stor...mörk... stark..

Publicerad 2008-04-08 19:21:47 i Allmänt,

Skulle kunna vara slagorden för idealmannen, men idag gäller denna slogan dagens räddning : RIESEN -chocklad!

Var bara tvungen att springa och köpa, mitt på blanka dagen. Köpte för säkerhetsskull en flaska juice också , för att det skulle kännas lite nyttigare..

Antingen så saknar jag just nu något ämne som min kropp behöver, eller så får jag ta det som tröstgodis för en grå och trist tisdag. Eller helt enkelt erkänna att jag inte har någon som helst  karaktär. Så enkelt kan det ju också vara.


Ingredienser: Glykossirap, choklad 30% (socker, kakaomassa, kakaosmör, smörfett, emulgeringsmedel sojalexitin, aromämne vanillin) , sötad kondenserad skummjölk, socker, söt vassla, vegetabilisk olja, kakao, stabiliseringsmedel sorbitol, vasslepulver, förtjockningsmedel modifierad stärkelse. Kan även innehålla spår av hasselnätter, mandel, jordnötter och andra nötter.

Home

Kommentarer

Postat av: MoaMajken

Publicerad 2008-04-09 12:51:27

Den enda "Riesen"-variant jag gillar ;-)

ps) HasselNÄTTER var otroligt skojigt.... :-D

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-09 14:40:13

ja du.. undra hur dom nätterna är :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela