.

Något rosa!

Publicerad 2007-09-03 21:20:20 i Allmänt,

HA!
Har hittat "något rosa" till USA-resan! Sprang över en rosa klocka idag för 75 kronor!
Klockor är annars något som jag  varken lagt märke till eller ens tyckt varit viktiga förräns jag blev ihop med sambon och fått 4 klockor av honom av olika varianter sedan dess.. NU älskar jag klockor och blev lycklig av mitt inköp idag!
Jag kommer troligtvis bara ha på mig denna under USA-resan, men jag har iallafall en ROSA detalj som kanske ingen annan kommer att ha!! Det var värt 75 kronor!
Å detta kommer ifrån en person som verkligen inte gillar Rosa på sig själv.........

274960-47

Kommentarer

Postat av: MoaMajken

Publicerad 2007-09-04 12:11:16

Rosa scarf, sjal o. skärp finns i min garderob ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela