.

Middagsförslag?

Publicerad 2007-09-06 22:25:29 i Allmänt,

Har ju bjudit hem lillsyrran med man och barn på lördag. Vi har ju rätt mycket vin kvar här hemma som sagt sedan förra helgens festligheter , så en ny bjudning var på sin plats..

Nu slår det mig att jag inte har köpt någon mat ännu. Det kanske man borde ha. Vin är visserligen gott, men man skulle kanske bjuda på något att tugga på också?

Jag fick ju en IKEA -katalog sänd från ovan, när jag beklagade mig på bloggen att den inte hade kommit i min brevlåda...så..... MIDDAGSTIPS någon?
Det skall passa till rött vin. För det har vi. Massor.

ps. Syrran: jag har hört talas om förfest... men att grunda två dagar i förväg?.Vin på en torsdagkväll? DET är vuxenpoäng det! Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela