.

Kobuff Kobuff TACK!

Publicerad 2007-09-17 11:35:16 i Allmänt,

.... säger min sambo ut i tomma intet med en sån där röst som man ibland kan höra på ICA i deras högtalare när dom säger :"Ann-Marie till Kassa 1, Ann-Marie till Kassa 1"

Väninnan A och jag satt hemma hos mig i fredags, åt lite god mat och drack vin och planerade inför en kommande fest.
Sambon som< ckså var hemma satte sig framför hans älskade dator för att spela spel.
Väninnan A höll på att skratta ihjäl sig när hon gick in för att hälsa på sambon, eftersom han har ett headset på sig (och ser särledes lite rolig ut.. ungefär som att han är beredd på att lyfta med sitt plan och leker kapten)
Headsetet är ju till för att han skall kunna prata med sina "polare" online, medans han spelar.

Väninnan och jag satt i köket och planerade festen och fick höra en massa roliga utrop ifrån min käre sambo
- kan du gå in och spella i rummet..... MAGIC!
- Kobuff, Kobuff TACK!
- Nämen jag ser ut som en tjej.. jag har kjol
- Ok.. men nu healar jag...

Helt obegripligt, iallafall för oss som bara spelar pingpong-spel ännu på datorn. Men man kanske skulle prova?.. bara jag slipper det där headsetet, som väninnan sa.

Funderar starkt på att gå omkring på den där festen med ett sånt där headset och ge kommandon åt folk.
- OK allihop, då är det take off om 4 minuter!
- Skulle ni kunna hoppa ner från stolen tack.
- Detta är festfixarn som talar, välkommen till denna fest...

Vad tror du A?

Kommentarer

Postat av: MoaMajken

Publicerad 2007-09-17 12:52:47

Hahahha... jag skrattar ännu åt H och hans headset !!! Han försökte förklara att han "ingick i en guild".
Mmmm, jaja... sa jag typ ;-)

Postat av: Malin

Publicerad 2007-09-19 22:37:55

hejsan moster ;-)
lunch på stan någon dag nåste vecka? :-)
kram

Postat av: ullangullan

Publicerad 2007-09-20 11:14:54

Nämen hej!! Jomendetärvälklart!!! Har inte sett detta förräns nu.. kan du imorgon fredag (21/9) eller tar vi det till veckan som kommer? Mejla mig istället! Kram Kram

Postat av: evari

Publicerad 2007-09-25 18:07:16

Hejsan Ulrika!
Jag vill ha kontakt med dig, har lite funderingar på As möhippa. Hör gärna av dig [email protected]
Mvh Eva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela