.

Kan du tända elefanten?

Publicerad 2007-09-13 13:00:40 i Allmänt,

Mina kollegor upptäckte återigen att dom har samma
egenskaper och konstigheter för sig.
Båda två hävdar att detta är jättevanligt och att jag
också säkert känner igen mig.
Ibland så kommer det ut fel ord när dom säger en mening.
Man tänker på RÄTT ord, men säger helt fel.

Jag hävdar starkt att de isåfall lider av Tics.
Men Kollega P blånekar och säger att detta fenomen
måste vara jättevanligt ju!

-Jag menar, säger kollega P. Det är ju jättevanligt och lätt
att man kanske helt plötsligt säger: Kan du tända elefanten!

Eh?... Är det?

Kommentarer

Postat av: MoaMajken

Publicerad 2007-09-13 13:06:53

Eller "vi måste hänga upp garderober !!" som jag skrikit åt sambon. Och menat gardiner.

Postat av: ullangullan

Publicerad 2007-09-13 16:55:00

mohhahhahhah!! Det skall jag säga imorgon på jobbet!

Postat av: kollega M

Publicerad 2007-09-14 08:36:25

Visste väl att fler drabbats av detta!!! Ullangullan, jag tror att det är du som är undantaget;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela