.

Ingen syjunta heller!!!

Publicerad 2007-09-24 08:46:24 i Allmänt,

Jag är fortfarande upprörd.
Innebandyn(säsongens första träning) blev inställd igår
pga för få som kunde komma.

Men varför är ni med överhuvudtaget?!?!?!?!?!, har jag lust att
skrika. Vi är ett litet gäng som åker dit för att springa skiten
ur oss, drabba samman med en boll och klubba, tribbla så att
ribbstolarna ryker, få blodsmak i mun och bli riktigt riktigt svettiga. Tyvärr
är vi för få som är som mig och de andra som kommer dit ibland, har
just inställning "kul att hålla igång ibland"...
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!

Blev så arg så jag tog en springtur istället. Jag tycker inte ens om att
springa. Dessutom var klockan närmare 19.30 och det var mörkt ute. Jag sprang
t.o.m på min skogsstig i mörkret. DÅ kan ni bara tänka er hur förbannad jag var.

Men jag blev svettig iallafall. Förmodligen en kombiantion av att jag sprang så fort och för att jag var livrädd, typ.

Kommentarer

Postat av: MoaMajken

Publicerad 2007-09-24 09:45:45

Jag blev så j-kla arg en gång att jag gick en LÅNGPROMENAD med hundf-n en gång !! FÖRE frukost. Då kan du ju haja hur arg jag var på en skala.

Postat av: ullangullan

Publicerad 2007-09-24 22:00:26

hahhahah!!! ja DÅ fattar jag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela