.

Från 4 km till 40 mil

Publicerad 2007-09-03 14:31:29 i Allmänt,

Förut hade vi 4 km till kära svåger och svägerskan.
(Dvs. sambons tvilingbror + flickvän).

Fr.o.m nästa vecka har vi helt plöstligt 40 mil till dom.
Det blir ju liksom från 4km till 400 km!
(om jag nu har räknat rätt med mina mattekunskaper)

Dessutom pendlar redan min sambon 40 mil åt andra hållet varje vecka.
I helgen frågade svågern/svägerskan när skulle komma och hälsa på dem i den
nya staden....?

Hm..det låter som att det är bättre att bröderna åker halva vägen var. En broder 40 mil hemåt och den andra brodern 40 mil tillbaks till gamla hemstaden. Då behöver jag själv inte åka någonstans för att träffa varken sambon eller svågern.

Äh!,lugn E (svägerskan) , vi kommer upp så fort vi bara kan!!

Tycker dock att det är för många nollor bakom 4:an...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela