.

Bör jag bli orolig?

Publicerad 2007-09-14 13:16:10 i Allmänt,

Vid lunchbordet idag så satt jag och Kollega M och klurade på en fråga som
vi under gårdagen kom fram till att vi måste fråga Kollega P om, eftersom vi anser att hon kan allt om precis allt och har allid svar på allt (eller åtminstone en teori om allt)

Vi kom inte på vilken fråga det var och Kollega P försökte hjälpa till.

- Handlade det om något på jobbet? , fråga Kollega P
- Nä sa vi, det var det inte..
- Jamen kanske något om kvantfysik?, frågar kollega P
- Nä, det var något annat... säger Kollega M och Jag.

Kollega P blir tyst en stund och sen säger hon:
- Är det någon fråga om Liklukt?

??!?!?!?!?!

Öh?.. bör vi bli oroliga?

Kommentarer

Postat av: MoaMajken

Publicerad 2007-09-16 17:38:49

Öhhh... antingen har hon hela dvd-boxen med "Six feet under" - eller så sommarjobbade hon på underliga ställen som ungdom..... ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela