.

Blir du lycklig nu hjärtat?

Publicerad 2007-09-24 22:07:53 i Allmänt,

....sa sambon på väg tillbaks ifrån tippen i lördags efter 2 stora körningar.

Jag uppskattade INTE det skämtet....jag uppskattar dock att vår tomt numera inte längre ser ut som en avfallsstation med risk för att människor som går förbi ,passar på att slänga in lite av deras eget skräp också.
Skönt att slippa se vårt gamla blåa badkar på gräsmattan...å toan och allt byggavfall.... så...tja.... JO.. han har rätt , jag  blev LYCKLIG. (även om det inte är på det sättet han menade)

Kommentarer

Postat av: Henke

Publicerad 2007-09-25 10:49:23

SANT! inte skämta om allvarliga saker...
noterat i hjärnan... hoppas jag kommer ihåg det till nästa gång.

Postat av: MoaMajken

Publicerad 2007-09-25 11:50:47

Henke : skriv upp !! Du måste anteckna....

Postat av: henke

Publicerad 2007-09-26 13:05:14

Glömmer bara lapparna :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela