.

Betyder det att jag får gå hem?

Publicerad 2007-09-05 10:32:00 i Allmänt,

Hittade följande ordspråk:
Carpe diem quam minimum credula postero!
(fånga dagen, lita ej på morgondagen)

Hur morgondagen ser ut kan man ju som sagt var inte lita på.
Om jag skall fånga dagen, så borde det väl ändå betyda att
jag kan få gå hem nu? ,eller hur?
Det är inte så mycket att fånga annars här på jobbet. Hemma finns desto mer att fånga ju...tex dammtussar, gott fika, bra bok, skön säng, såpor på tv....

Får jag gå nu eller????

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2007-09-05 10:45:52

så jävla rätt!!!!

Postat av: MoaMajken

Publicerad 2007-09-05 11:44:36

Citerat
Ulla Skoog : "-Vem vet vad morgondagen har i sitt sköte ? Man har ju fullt upp med att hålla ordning på sitt eget"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela