.

Älskling, hör du mig?

Publicerad 2007-09-06 22:39:23 i Allmänt,

I aftonbladet så är ju sveriges mest lästa blogg (Alex Schulman) presenterad.
För ett par dagar sedan så var det en het debatt mellan honom och hans fru
som också bloggar. Alex vill ha barn. Och han är redo nu. Hans fru däremot är 
inte redo än.. utan vill som en mogen 31-åring "kunna supa skallen av sig varje helg" ett tag till.
Alex Schulman beklagar nu sig öppet via sin blogg, och uppmanar alla som läser att försöka
påverka hans fru Katrin till att ge honom ett kärleksbarn... Han skriver "Ge mig ett barn Katrin!"
Och hon i sin tur svarar via sin blogg: "Kom igen den dagen du vill bajsa ut en öppen pjäxa!"

http://blogg.aftonbladet.se/14002/perma/530212

Vill bara poängtera att detta par faktiskt lever ihop. Dom är gifta och bor alltså i samma lägenhet.
Undrar lite försynt om dom överhuvudtaget har samma lägenhet och hur dom för en konversation
med varandra i vanliga fall?

Jag har en sambo som veckopendlar 40 mil och bara är hemma på helgerna och vi båda bloggar.. men vi har inte kommit till det stadie att vi kommunicerar om privata saker med varandra via bloggen.... fast det kanske är ett sätt?
Ett nytt moderna sätt? Teknikens under ger ju verkligen möjlighet till det ju...

Okej... jag provar...hm... testing.. harkel....hrm... 
-öh, du sambon!, . Kan du ta ledigt på onsdag nästa vecka tror du, för jag har ägglossning då.

MOHHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHKAHAAAMOOOOAHHAH!
(Mamma , sätt inte morgonkaffet i halsen.. jag bara ROAR mig lite!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela