.

Utomjordingar... eller är jag bara torr?

Publicerad 2007-10-07 12:09:22 i Allmänt,

Var på en show igår med Jill Johnsson som är min & Väninna A´s favoriter.
Det var facinerande.Showen var ju kanonbra!
Men allt folk? Vart kommer alla konstiga människor ifrån?
Är dom inte fulla , så är dom ännu fullare... eller så är dom bara ... liksom... utmanande konstiga liksom.
Det var en facinerande upplevelse.

Väninnan A och jag konstaterade att vi antingen är väldigt väldigt torra utav oss, eller så hade det samlats ovanligt mycket konstigt folk på samma ställe.

Men det var bra. Riktigt bra.

(dock måste det varit väldigt väldigt tomt hemma i Fränsta)

Kommentarer

Postat av: MoaMajken

Publicerad 2007-10-07 15:37:13

Har kommit hem. Utan röst. Vet inte var den blev av.
ps) kvinnan i spetslinne och behåband nere vid armbågarna kom ner i FLEECETRÖJA och skinnkjol till frukosten. Hon drack BARA kaffe. ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela