.

Räkmacka med pianisten...

Publicerad 2007-10-14 14:33:36 i Allmänt,

Kände mig hängig när jag vaknade, ont i huvudet och halsen.
Dagens tidiga uppsjungning i krykan kändes lite tung...
Men.. det hela blev ju helt underbart. Kan det bli så mycket bättre
än när man få börja söndagsmorgonen innan uppsjungningen med att bli
bjuden på en räkmacka av sin pianist ...?
(Började som ett skämt för att han skulle vilja ställa upp, men slutade
som ett löfte...)  
Så halsont och mör knopp kändes sedan som ett minne blott.

Gillar min pianist... allt gick ju verkligen som en "räckmacka".

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2007-10-15 07:56:47

Kul att det gick bra att sjunga....med räkmackan som stöd....själv har jag en sparris i halsen idag....rätt obekvämt!
Kram från syster yster, den yngre :)

Postat av: ullangullan

Publicerad 2007-10-15 08:42:47

precis som Marie i Idol.... mohahhah!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela