.

Kniven i hjärtat

Publicerad 2007-10-14 14:42:45 i Allmänt,

Jag har resfeber.  Frukstansvärd ångest för att åka till USA i 10 dagar utan barnen. Det känns jobbigt.
Äldste sonen är go och säger: "klart du skall åka och ha kul mamma"
Yngste sonen är inte lika entusiastisk

När jag nattade honom igårkväll....
"- Snart åker du bort en vecka mamma, säger sonen
- "Ja tyvärr , säger jag"
- "Nåja ,då får vi  väl passa på att njuta den tid vi har kvar.......säger sonen och kramar om mig hårt"


GULP, jag tror inte att jag vill åka längre!!!!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2007-10-14 15:16:33

åhh!! när du är där borta på andra sidan atlanten kan du i ju drmma om dina underbara pojkar som är så go och som saknar dig lika mycket som du saknar dom =) du kommer att få en fantastisk resa, allt kommer att gå kanon! *kramar om*

Postat av: MoaMajken

Publicerad 2007-10-15 09:13:41

Try to stay cool - utåt iallafall.
Man projicerar nog lätt över sin egen oro, rädsla, ångest på dom yngre.

Och han menade nog inte liksom "tiden kvar på jordelivet...." ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela