.

Fönstergluttare...

Publicerad 2007-10-08 20:09:56 i Allmänt,

Det är jag det. Och det står jag för.....
Tog som sagt var en långpromenad (genom skogen) och sedan förbi villaområdet.
Det är kul att gå när det är mörkt ute. Man ser ju så bra in i husen då! :D

Fast idag höll jag på att snubbla över en trälår (sån där med blommor i)  när jag fastnade med blicken
på en sjukt snygg fondvägg i ett utav husen...

Usch.. känner mig nästan pervers.... Fast jag tror knappast jag är ensam om´et..ERKÄNN!

Kommentarer

Postat av: MoaMajken

Publicerad 2007-10-08 22:01:43

Jupp - hur många vinterpromenader tog vi inte ihop o glodde på folks inredning !??!
*googlar på lunginflammation och det gör inte att jag mår bättre........*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela