.

Feber...

Publicerad 2007-10-25 21:11:11 i Allmänt,

Japp, då var det här. RESFEBERN.
Klockan är 21.06 och om 4 timmar sitter man på en buss ner till stockholm.
Flyg mot USA imorgonbitti från Arlanda.
Har jag packat allt? Vad har jag glömt? Väger väskan mer än 23 kg? Hur många skor måste jag ta med? Har dom hårtork på hotellet? Har jag tillräckligt med trosor med mig? Finns det affärer där??
Etc etc.... en lätt hysterisk mejlväxling med Vänninna L har pågått under dagen om vad vi har med oss och inte har med oss.
Nu vill jag bara komma iväg!

Kanske kommer det ett inlägg ifrån USA (bara jag får till det med alla sladdar och adaptern så)

Have a nice week!

Kommentarer

Postat av: MoaMajken

Publicerad 2007-10-26 10:30:21

Du har fått en "utmaning" via min blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela