.

De kommer att skratta åt mig...

Publicerad 2007-10-07 11:53:55 i Allmänt,

Hade konsert igår. Hade solot på en låt. Den är jättebra, men den går fort och jag måste hinna med
och texta allt, vilket är jääääääääääättesvårt.
Det är ju en sak här i sverige när ändå inte vet hur det liksom skall låta ,eller uttalas (ingen märker heller om jag tar bort några ord här och där..)
Men när vi skall till USA.... på deras hemspråk liksom.

Dom kommer ju bara sitta och gapa och undra vad hon därframme försöker sjunga egentligen?.....

Kommentarer

Postat av: MoaMajken

Publicerad 2007-10-07 15:36:16

:-D Jag läste "TECKNA" och tänkte att ni hade konsert på teckenspråk !??! (hahahahah)
Men du menar typ uttalet ? Alltså artikulera väl liksom... äsch säg bara att det är en DIALEKT om dom undrar över uttalet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela