.

Vilka töser!

Publicerad 2007-11-30 23:19:39 i Allmänt,

Såg Idol ikväll. Brukar bara se själva inslagen av sång och sedan sappa runt.
Men ikväll fann jag mig sittandes under hela programmet och jag vet inte om det är för att jag börjar bli gammal och fått gråa hår, eller om det är för att det är fredag och man är trött efter en arbetsvecka, eller om det helt enkelt bara var så himla bra.

Säger som fröken Picasso : "Shit pommfritt!"
Fick rysningar av hennes ballad, fällde en tår till Amandas sång och grät/skrattade till Andreas otroligt ärliga bidrag på låten Conga. Alla 3 kan sjunga, utan tvekan , men hur i hela friden går det att välja mellan tjejerna?
Picasso som bara sjunger med en sån otroligt vacker klang, och Amanda som har sån enorm karaktär på sin röst - bägge berör!

Ja tjena..,. Här sitter man (närmare 40 än 30) och bölar till IDOL en fredagkväll..

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2007-11-30 23:32:57

haha,man får böla även fat man är 70!så böla på! ;P tycker marie ska vinna!=) sov gott

Postat av: MoaMajken

Publicerad 2007-12-01 12:36:30

Här räcker vi upp handen båda två... men vi är lite "blödiga" sen efter bröllopet ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela