.

Shopp-o-holic.... NOT!

Publicerad 2007-11-13 20:07:08 i Allmänt,

Vi har ju alla olika laster i livet. Min stora last är att jag är dålig på att shoppa. Åkte ju nyss till USA och kom knappt hem med något, till skillnan från resekamraterna.. Jag måste nog gå i lite terapi för lära mig att handla när det är bra grejer till bra pris.
Men jag blir bättre. Idag köpte jag en dyr födelsedagspresent till sonen, en julklapp till sambon och en matsalsmöbel. Häpp!

Läste en artikel idag om just pengar där Anna Book blev intervjuvad....

Vad är det dyraste du någonsin köpt, förutom bostad?
- Jag har köpt fina smycken, till exempel ett diamantarmband för 25.000 kronor. Och så köpte jag en väldigt dyr väska till min dotter i somras. Hon har studerat extremt hårt, är lugn och trevlig och en jättefin storasyster, så hon var verkligen värd den.
Vad kostade den?
- 15.000 kronor. Jag är helt övertygad om att hon kommer att vara lika glad för den om fem år, för det är en klassisk, praktisk väska från Dior. Men lite sinnessjukt är det.

Nähä, menar du?

Kommentarer

Postat av: MoaMajken

Publicerad 2007-11-15 11:44:00

Dyr födelsedagspresent + julklapp + matrumsmöbel var väl hyfsad shopping !?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela