.

Ring en coach!... eller ex-frun

Publicerad 2007-11-22 18:13:16 i Allmänt,

Exmannen ringde på eftermiddag.
Du.. jag behöver lite råd. Jag har blivit erbjuden ett jobb och jag blir så osäker...
Efter lite bollande fram och tillbaks, lite pep-talk, en lista om för och nackdelar och coaching av mig (hans ex-fru) så frågar jag efter en stund vad hans sambo säger om saken?
-Öh.., säger ex-mannen, och skrattar till... hon ja.. alltså , hon vet inget än!

Det är ju lite lustigt ändå. Men jag är hellre min ex-mans "ring en vän" & "coach"  än nån "k-rring som förstört hans liv", som en del skilda tyvärr verkar tycka om sina ex...

Jag peppade honom att ta jobbet. Nu får vi hoppas hans sambo tycker likadant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela