.

När inte du tänker blir det inte bra...

Publicerad 2007-11-26 22:34:38 i Allmänt,

Sambon var billig på lördagseftermiddagen,  tja, faktiskt gratis.. (se förra inlägget) men det gick över. Min syster (som skulle ha fått honom i utbyte av en annan familjemedlem) var också med på bröllopet, som kökspersonal och för henne erkände han sedan (med tanke på sko-incidenten) : "Alltså..när hon inte tänker (alltså jag) som hon brukar på allt.. jag då blir det inte bra, för då måste jag tänka och det brukar jag inte tänka.. typ"

Sen säger han , precis som väninnan A:s man så fort man blri irriterad på dom.
- Vilken tur, ni har du något att blogga om!

Och lite rätt har dom ju allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela