.

Ex-man och Nu-man

Publicerad 2007-11-22 09:18:10 i Allmänt,

Skulle vara borta två dagar med jobbet, men efter sjukbesked hemifrån
så bokar jag om min resa för att åka hem. Ringer ex-mannen och säger att jag
kommer hem samma kväll istället för dagen efter(med tanke på att han skall sköta markservicen för en dag...)
- jaha?.. är det nödvändigt?, säger ex-mannen.
Ringer Nu-mannen (=sambon) och berättar läget. Där får jag bara en enda uppmaning och den är dessutom väldigt skarpt.
- ÅK HEM!

Undra vaffö jag bor med just honom? Nu-mannen menar jag....
När det gäller familjen så är ingenting viktigare. Varken möte med direktörer eller arbetsplatsträffar på jobbet, så det så.

Kommentarer

Postat av: Henke

Publicerad 2007-11-22 11:44:59

jag som trodde jag var för evigt-man... :-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-11-22 13:42:35

nämen se där! måste man inte sitta vid ett honörsbord då?!.. hehe he...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela