.

Stora barn, eller gammal själv?

Publicerad 2007-06-26 17:46:55 i Allmänt,

274960-7

Det är väl ett känt faktum att tiden går väldigt fort. Iallafall när man kommer upp i åldern.
Mina barn har sommarlov just nu och är så stora så dom klarar sig rätt bra själv medans
man jobbar ( iallafall några dagar här och där). Häromdagen när jag kom hem från jobbet
så hade stora sonen haft sin kompis hos sig hela dagen och lekt tillsammans... eh.. förlåt,
jag menar "vart me varann" (som det heter numera).
När jag går in i köket och skall börja med  middagen så står kaffebryggaren på bänken , och den är varm.
Jag blir förvånad och under tiden kommer min äldste son in i köket.
Jag säger " Har någon varit här?"
Nej, säger sonen "Jag bjöd Igge på lite kaffe"

??
Alltså hur gammal är sonen?..... eller rättare sagt så skall man väl ställa sig frågan. HUR GAMMAL ÄR JAG??

Det är ändå lite charmigt. Kan tillägga för dom som undrar. Sonen fyller 13 till hösten.

Så länge man slipper komma hem från jobbet och sönerna haft ölprovning så får man va glad....
*ler*

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-06-27 10:57:52

Hahhaha, jag skrattar ihjäl mej..... Alltså jag dricker ju inte ens kaffe !! (bara med whiskey o grädde men då heter det nåt annat)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela