.

Roll on är ändå bäst

Publicerad 2007-06-20 22:58:00 i Allmänt,

Det var lite mycket på jobbet idag.
Kände att jag skulle behöva bättra på med roll on.
Hade dock ingen på jobbet

Däremot har min kollega M handkräm i sin skrivbordslåda.
Till deras förvåning tog jag den i ren desperation.
Nöden har ingen lag!

Slutsats:  Handkräm under armarna kan inte under några som
helst omständigheter ersätta en Roll On.

På fikarasten gick jag på statoil och köpte en.
Kan vara bra att ha i skrivbordslådan på jobbet...

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-06-21 09:20:37

Que what ?! U Mc'Gyver eller ?! Vet en bekant kollega (ny term) som tänkte göra bodyscrub med fotfil en gång. Don't go there.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela