.

Mysterium....eller allvarlig trafikförseelse

Publicerad 2007-06-27 20:57:24 i Allmänt,

Idag skulle min kära mammas bil få en liten miniservice.
Den har läckt lite olja, så idag tittade min svåger på bilen.

Efter ett tag kom han in och frågade lite trevande:
"- Har din mamma möjligtvis kört över ett barn någongång?"
"- Va?!", sa jag "vad menar du?"
"- Ja alltså.... i en FÖRSLUTEN behållare där luftfiltret sitter så hittade jag
lite smågodis", säger svågern och asgarvar.

eh?..... ringer mamma, men hon  blånekar. *ler*
Jag ägde bilen före henne och jag blånekar också.

Godiset i motorutrymmet kommer att förbli ett mysterium

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela