.

Älskarinnan...

Publicerad 2007-06-26 23:32:34 i Allmänt,

Här är hon...
274960-8

Min sambo har en älskarinna
Sambon är en datorfreak och en inbiten WOW:are. (inte att
blanda ihop med hundar, utan ett dataspel)
Han fastnar gärna framför datorn i detta älskade spel. Inte bara länge, utan
väldigt ofta.
Nästan så att man skulle kunna bli lite svartsjuk.....
Sambon visade mig henne idag. Han är iallafall öppen med deras "relation"...
Nåja. Jag blir nog inte så svartsjuk... lite irriterad kanske med tanke på
att sambon "försvinner bort" i spelets värld, när hans verkliga flickvän
bara är tråkig och pekar på saker hon vill att han skall göra...

Men trots allt så blir jag nog ändå inte så svartsjuk. Hon finns ju trots allt bara
på låtsas, i en helt annan värld....
(Trots allt så är det jag som går till sängs med honom, och inte hon)
*blink blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela