.

Webb- oholic

Publicerad 2007-07-12 10:38:41 i Allmänt,

Jag skrev inget här igår.
Jag hann inte, jag hade annat trevligt
för mig.
Samtidigt så tänkte jag för mig själv
att jag inte behöver skriva varje dag.
Jag menar, vem bryr sig liksom?

Jag menar , jag har inget sånt behov
överhuvudtaget. Bloggen skulle ju liksom
bara vara en liten rolig grej liksom.
kommer alrig att bli beroende av den
liksom... typ..

å andra sidan så skriver jag här ett inlägg
där jag förklarar och ursäktar mig för att
jag inte skrev nått igår...

Oh my God...I´m addicted

(Slår upp det ordet och finner: Hänge, vara hemfallen åt, missbruka
slav under...etc etc.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela