.

Samling vid lägerelden...

Publicerad 2007-07-18 22:11:25 i Allmänt,

I eftermiddags skulle vi grilla , hela gänget.
Typ 'sista natten med gänget', då bror
med familj åker söderut imorgon tillbaks hem
till sig och för att fira systerdotterns födelsedag
i förväg.

Regnet hotade och några enstaka rengdroppar
föll precis när maten skulle intas, men slutade snabbt.
Jag tror aldrig jag har ätit kött och potatisgratäng
så fort i hela mitt liv!!
... Men vi klarade oss undan
regn!
Efterrätten intogs dock inomhus och min käre
bror tände en brasa i öppna spisen.....
eh...öh?... Jo, det ÄR den 18 Juli bara...och
14 personer i vardagsrummet...

Men mysigt kan inte säga att vi inte hade!
Ungefär som att vara på läger typ..
Alltid lika trevlig att umgås med familjen.

Jag blev av med en för liten badrock som systersonen
får överta.
Är det ingen som vill ha ett blått badkar också!?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela