.

Rubriker och omröstning

Publicerad 2007-07-18 22:26:55 i Allmänt,

Jag såg veckans avsnitt av Allsång på Skansen.

Ja vad säger man.
Plura +++++
Anders +++++
Mattias Enn, eller vad han nu hette.. han som skulle sjunga som/om  
Sara Leander ----- , låten tog ju aldrig slut!! Jag satt som paralyserad
och funderade på vilken vers i ordningen han sjöng på. Måste ha
varit världens längsta låt.

Markoolio, Markolioo... säga vad man vill om karl, men jag tycker ändå
han är helt OK, även om hans låtar är tröttsamma. Men igår klev han
in på scen , snyggt i svart och vitt och såg bara så där fräsch ut.
Konstigt. Trodde inte jag skulle säga att han var kvällens behållning.

Men rubriken i dagens Expressen var om något helt oväsentligt:
'De visar kärleken för öppen ridå!'.... å syftar på Kristian Luuk och Carina Berg.
Vem bryr sig?
Fast å andra sidan har Expressen idag en omröstning i tidningen, där man kan
rösta ja eller nej, om man  tycker det var rätt av ' kronprinsessan och Daniel att kyssas öppet
på Per Gessles konsert i Borgholm'
Gode tid! Låt dom hångla bäst dom vill!
Men det kunde man inte rösta på. Det hade jag gjort isåfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela