.

Rörakuten och ett kilo tålamod?

Publicerad 2007-07-17 19:14:56 i Allmänt,

Andra semesterdagen är snart  slut och dag 1 på den
stora badrumsrenoveringen har börjat.

Om jag sammanfattar det i två punkter:

1) Vi fick ringa RÖR-akuten...... fast sen gick det bra....
Visste inte att det fanns nått sådant. Nanny-akuten har jag
hört talas om, men inte att man kunde ringa och få hjälp
med bråkande rör och bultar som inte gör som man säger...


2) Min sambo frågade om jag visste om det fanns något ställe
som sålde Tålamod på kilovikt?!... å då menade han inte till sig själv.
-'Nu har renoveringstjejen kommit fram igen..... sa sambon och spände
ögonen i mig.

Nåja, vi har rivit ut badkar, handfat och alla skåp. Ett gott dagsverke!

Trots allt detta har vi faktiskt kommit ut på en promenad också.
(Dock bara till affären och köpt onyttigheter.. men ändå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela