.

Korrigering

Publicerad 2007-07-10 22:02:13 i Allmänt,

Har under kvällen fått en anmärkning på mitt tidigare inlägg 'Mogen moster', och
får här be om ursäkt för min felskrivning som orsakat eventuella besvär för
de inblandade

Det var 90 meter upp i luften min 12 åriga.... jag menar, snart fyllda 18-åriga
systerdotter hoppade bungyjump ifrån i fredags, och icke endast ynka 60 meter.
Vill bara poängtera att undertecknad är närsynt och det regnade vid detta
dårskap som pågick , så meterräkningen blev då ej korrekt.

Ev. skadestånd betalas dock inte ut pga den sinade budget utan vi hoppas här på
bloggforum att detta nu har rättats till och att vedebörande har fått plåster på
såret genom ovanstående insändare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela