.

Frivilligt arbete

Publicerad 2007-07-04 23:30:49 i Allmänt,

Vi skall göra ett "genrep" för ett nytt IT-administrativt verktyg på jobbet V32. Då jobbar inte
 jag, men jag blev idag med på en sändlista till de personer som ska vara inte och jobba då.
Frågade mannen som hade skickat mejlet om detta bara var för "min kännedom" eftersom han
är fullt medveten om att jag har semester.

-"Njae... alltså... om du...vill.... fast frivilligt.... å det vore ju bra...liksom... fast du gör ju som du vill... men
om du kan... alltså det är ju frivilligt...typ...fast ändå inte"

Öh... vem räcker frivilligt upp handen och säger
-"JAMEN , JAG VILL JÄTTEGÄRNA BRYTA MIN SEMESTER OCH KOMMA IN TVÅ DAGAR!!"

Tur att mannen som frågade inte är min chef.
Jag behöver inte ens känna efter.
Jag är helt OFRIVILLIG!



Det är nu 9 dagar kvar till semestern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela