.

Flest vinner!

Publicerad 2007-07-12 10:47:47 i Allmänt,

Min käre bror med familj är och hälsar på under drygt 1 vecka framåt.Jätteroligt!

Tycker att vi blir många när vi ses allihopa, alla syskon med respektive,
en mormor och 8 syskonbarn (ett syskonbarn har flyttat denna vecka)
Vi kommer då upp i 16 personer runt samma grill, och det är inte illa
pinkat!

Fast då kommer jag och tänka på min väninna förståss..
De skall ha syskonträff i helgen för att fira en syster som fyller år.
De kommer bara att bli 48 personer!! (Då fattas det dessutom 2 stycken)
Det är verkligen inget fusk, det handlar BARA om syskon med respektive och barn.
Slå det om någon kan!!


Ps. Man vet ju vilken släkt man skall ringa till om man
behöver hjälp med att blir framröstad i någon tävlig
eller så...jag nämner inga namn dock...*ler*
Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela