.

Falsk marknadsföring

Publicerad 2007-07-09 10:13:54 i Allmänt,

Vi såg på film i helgen
Det stod på baksidan 'En härlig komedi i trevlig miljö'.
Den var allt annat är rolig.
Vi skrattade inte en enda gång.
Var tvungna att flera gånger verkligen läsa
på baksidan vad som stod..
Hade de satt fel ettiket /fodral på filmen?
Kunde vi ha läst så fel?
Har dom haft sommarjobbare på Sf-filminstitut som märkt fel
på något sätt?
Det enda som var roligt var att filmen tog slut.

På eftermiddagen kom min mamma förbi en sväng.
När hon kommer in i huset så fnittrar hon och säger:
-Alltså, jag gick genom skogen hit och innan jag gick ner till er så
läste jag ut en spännande bok. Den var så spännande och handlade bla
om 3 kvinnor som blev mördade.. Å alltså, jag blev lite rädd nu när
jag gick genom skogen hit, mitt på blanka dagen! fnissar mamma.

DET kallar jag bra marknadsföring! En bok som håller vad den lovar!
Jag är helt övertygad om att det någonstans på baksidan av denna bok
stod att den skulle vara spännande. Och det var den uppbenbarligen!

Ps. Hyr aldrig 'Allt om min buske' TROTS att Ola Rapace är med i den.
Han är snygg. Men inte rolig. Ds

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-07-09 16:12:02

Oooops..... han ÄR snygg. Men men det räckte kanske inte till humor då för hans del. Jag har en skojig man... hur går det ihop ?!

Postat av: ullangullan

Publicerad 2007-07-09 21:25:22

Hahah.. ja en del har turen att få både och!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela