.

Julgran på mms

Publicerad 2007-12-19 21:46:18 i Allmänt,

Har en svägerska som är pysselkvinnan nr 1 . Till saken hör att hon naturligtvis är en jul-älskare av stora mått också. Själv skall hon och sambon inte ha någon julgran eftersom de åker bort över julen...(till oss bla) ... vilket istället betyder att hon går miste om att klä en gran... detta har föranlett en beställning av mms på våran gran när vi pyntar den......

Eh... nu får jag lite ångest... vet knappt vad kulorna är... å glittret vet jag inte om jag skulle kunna återanvända ifrån i fjol och .... hm.. Jag får väl sno någon bild på internet och skicka upp... (fast om Lollo Carter i Äntligen hemma kallas julgranspyntaren nr1 trots sin katastrofala insats i gårdagskvällens program,  så kan nog jag också. Det var den fulaste granen jag sett näst efter Rustas rosa plastgran..)
274960-61

Kommentarer

Postat av: Svägerskan

Publicerad 2007-12-21 22:24:21

...och som jag längtar efter mmset...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela