.

Utstickande kroppsdel

Publicerad 2007-08-11 12:54:56 i Allmänt,

Förutom att jag har en lugg som rymmer varje morgon (se tidigare
inlägg) så har jag stora fötter. Jag drar 41.
Inte har jag snygga tår heller.  Det är nog ett släktdrag..
Min "pekfingertå" är längre än stortån. Det är inte snyggt.
Men det är ju ingen som ser det när man har skor på sig förståss.
Igår blev jag så lycklig när jag kunde köpa "Foppatofflor" i storlek 39!!..(dom är
ju rätt rymliga)  men sen när jag tog på mig dom hemma så sticker ju pekfingertån
ut genom ett utav hålen... gaha!

Jag får knipa med tårna när jag går, men jag är nöjd ändå med vita fina tofflor!

274960-37

Kommentarer

Postat av: MoaMajken

Publicerad 2007-08-12 23:48:32

*skrattar så jag dör* Alltså här dras man ju med F-tår (som i pappas efternamn). Jag brukar rulla ihop dom så kan jag köpa stl 38 o bara få lite, lite skavskår.
Men hey, I hate Foppa-tofflorna... ALLA har dom utom jag.

Postat av: ullangullan

Publicerad 2007-08-13 13:00:21

ja visst är det snyggt!!! :D NOT! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela