.

Skratt förlänger livet..

Publicerad 2007-08-20 12:37:34 i Allmänt,

Det är underbart att man har roliga kollegor på jobbet som
gör arbetslivet lite lättare.

Kollega P är rolig fast hon inte vet det och hennes främsta
egenskap är att hon alltid säger egna ord som hon tror finns.

Kollega P uppmanade oss alla på fikat idag att aldrig hälla tändningsvätska
på en glödande grill..TÄNDNINGSVÄTSKA?
(Öh.. hon vet nu att det inte heter så)

Hon berättade sedan om en episod gällande hennes trasiga bil.
'Vi hade problem med bilen jag och min man. Vi åkte in på en verkstan och öppnade huven, varpå jag vänder mig till min man och frågar om det möjligtvis
inte kunde vara fel på kardanfördelningssnöret?... Jag tyckte det lät bra!'

Har träningsvärk av allt skratt vid fikabordet idag. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela