.

Så här får inte DU göra

Publicerad 2007-08-14 17:33:17 i Allmänt,

Jag hoppas inte att hyresgästens son på övervåningen får för sig
att det är helt OK att göra som jag just nu gör...
Poppar så att rutorna skallrar... men det är bara 2 timmar kvar till
TOTO-konserten och jag måste ju för sjutton lyssna igenom litegrann
och friska upp lite textrader!!!!

Nåja, jag får satsa på refrängerna!

Och NEJ.. du får INTE spela så här högt bara för att jag gör det... hoppas du
förstår det kära hyresgästens son.
Jag ÄGER huset.

Trallalalallal....YEAHHH!.... Rosanna..... tjabadaba....... Yeeeehhh!


kan du alltid dansa lite fånigt om inte annat på konserten.
Jag känner mig nästan euforisk. Det skall blir så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela