.

Nytt liv tillsammans

Publicerad 2007-08-13 23:24:01 i Allmänt,

Jag och min kollega P skall börja ett nytt liv.
Ja, alltså inte tillsammas med varandra alltså, utan
ett nytt arbetsliv och ett nytt träningsliv.

Så:
1) Djupandas på jobbet och tänka på att hålla distansen till allt man kan bli irriterad på och spela död bara.. eller jag menar cool...
2) Komma igång med träningen  igen. Lunchpromenader, lunchpass och en tur till gymmet.

Kollegan P säger så kloka och fina saker och på annorlunda sätt än andra.  Istället för att säga att hon är i behov av träning så säger hon: ' Jag är ju fysisk av mig'
Det låter nästan poetiskt tycker jag.

Så eftersom vi båda två är fysiska av oss så får vi ta tag i detta och lägga "foppatofflorna" åt sidan....
Tillsammans är vi starka.

nu slutar jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela